Orderhistoriken
- Var kan jag hitta mina tidigare beställningar?
- Vilka alternativ har jag vid problem med displayen i butiken?
- Är det möjligt att lägga in en tidigare order i dess helhet i kundvagnen?
- Vad är skillnaden mellan interna och externa ordernummer?
- Är det möjligt att ändra betalningssättet av en icke-betald order?
- Varför är min e-postadress inte identifierad under "Glömt ditt lösenord"?
- Var kan jag ange mitt användarnamn eller hur kan jag ändra det?
- Kan jag ange en annan leveransadress?
- Vad kan jag göra om jag inte kan logga in?
- Hur kan jag ändra mitt lösenord?
- Kommer min personuppgifter att förvaltas säkert?
- Vad måste jag göra om jag har glömt mitt lösenord?
- Vilka är fördelarna med att registrera sig?
- Behöver jag ett kundnummer om jag skulle vilja registrera mig?
- Kan jag se alla mina beställningar i orderhistoriken?